MY SECRET TIP TO FEEL BETTER ABOUT YOURSELF

June 08, 2016

Most of my friends would agree that fashion is my air and passion in all sorts of shape and form. Having said that, when I feel down (for whatever reason) my first attempt to get better is to do what I love the most: to do my makeup, dress in clothes I feel great in and go to a place where my heart is at peace.

Fashion tip:
Usually people wear sweatpants when they feel down, whereas my advice is to force yourself to dress in the clothes that emphasis what you like the most on your body! It may sound a bit funny but its: oh, so true!
So what did I do on a day like this? I exposed my shoulders, gave this shirt a completely new, trendy look and put my most comfy heeled sandals on (heels make women feel better too).
Note that cut-off shoulders indeed are the trendiest piece to wear this summer, but exposed shoulders are also extremely feminine and a wonderful piece, regardless of a current trend.

SLO:
Večina mojih prijateljev bi se strinjala s trditvijo, da mi moda, v kakršni koli obliki in pomenu besede, predstavlja največjo strast in veselje. Je moja zaveznica tudi v dnevih, ko moje počutje ni najbolj rožnato in je odlično zdravilo za povrnitev nasmeha na obraz. V sivih dnevih se še posebej potrudim, da si naredim lep makeup, se oblečem v meni ljuba oblačila in se odpravim nekam, kjer lahko zadiham s polnimi pljuči.

Modni nasvet:
Ljudje se ob slabih dnevih ponavadi najraje zatečejo v trenirko, moj nasvet pa je popolno nasprotje temu! V takih trenutkih je iz omare potrebno potegniti tisto oblačilo, ki najbolj poudari tisti del telesa, ki ga sam pri sebi najbolj obožuješ. Lahko se sliši smešno, vendar je res!
Jaz ob takih dnevih rada izpostavim svoja ramena in navkljub modnim trendom, ki so gola ramena letošnje poletje izstrelili med zvezde, jih od nekdaj rada izpostavljam.
Danes sem tej srajci dala novo podobo, ter poleg obula najbolj udobne poletne sandale s peto (ja, tudi pete v teh dnevih zelo pomagajo pri počutju).

You Might Also Like

3 komentarji

  1. You look like princess :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  2. Lovely as always! The post is great and the photos (and you) are so beautiful! :) x
    Helena - Swedish girl in Tokyo
    http://www.ilenczfalva.com/
    https://www.instagram.com/helena_de_ilenczfalva/

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe