OSVEŽIMO SE z L'Occitanovo LIMONADO! |AD

July 26, 2015

"Prav nič ni bolj osvežujočega v vročih dneh kot mrzla limonada!" so bile moje prve misli ob uporabi izdelkov iz najnovejše kolekcije izdelkov Loccitane, čeprav sem oboževalka citrusove linije že od srednje šole.
Mešanica citrusov in zdrobljenih limonastih lističev razkriva vse odtenke svežine – od nežnega pomirjajočega občutka do poživljajočega občutka in je vse kar potrebujemo v poletnih dnevih! Ekološka citronka iz Provanse ter grenivka in limona iz Sredozemlja so združene v vznemirljivo kolekcijo Citronka s citrusi, ki me je popolnoma očarala.



Citornkin šampon za vsakodnevno umivanje las

Zakaj?
Šampon očisti vse tipe las, ter jih nežno odišavi, lasem pa vrača mehkobo a jih obenem naredi peresno lahke. (prav vsi poznamo občutek, ko prideš iz frizerja s peresno lahkimi lasmi, kajne?)
Poleg vsega, pa šampon osveži lasišče, kar je v vročih dnevih dodaten bonus! (lahko omenim še to, da odišavi tudi celo kopalnico? mmmm!)

Kaj oblublja?
Ker obožujem sveže vonje v poletnem času je L'Occitane šampon za lase, za vsakodnevno uporabo z izvlečkom ekološke citronke, eteričnega olja limone in izvlečka iz grenivke zame enostavno odlična izbira.

Ga priporočam?!
Ker so moji lasje naravno blond, v poletnih časih rada posežem po limoni, ki si jo nakapljam po laseh, ta pa jih z nežnimi dotiki sonca še bolj osvetli, zato je L'Occitane šampon letos zame prvi lepotilni jackpot in ga zelo priporočam!


Osvežilno mleko za telo s citrusi

Zakaj?
Vlažilno mleko za telo se resnično! hitro vpije v kožo, ter jo pomaga osvežiti in navlažiti, predvsem pa kožo pusti navlaženo brez lepljivega ali mastenga občutka

Kaj oblublja?
Kožo nežno odišavi z dišavo citrusov in ekološke citronke, vas razvaja z vlažilno teksturo, ki kar zdrsi po koži in vas navda z občutkom ledene svežine.

Ga priporočam?!
Priznam, da sem pri uporabi losjon za telo ena tistih, ki ga kljub dejstvu, da ga moja koža potrebuje, raje kar preskočim. Vseeno pa se v obdobju kratkih kril zavedam, da suha in dehidrirana koža ni prav nič prijazna za oko, zato se k redni uporabi losjona prisilim le na en način - z dišečim in hitro vpijajočimi izdelki za nego telesa, kar L'Occitanov losijon definitivno je! Osvežilen vonj citronke mi zelo odgovarja v vročih dnevih in ga z veseljem uporabljam!

In ker sem veliko na poti imam vedno pri sebi tudi L'Occitanove mini izdelke iz citrusove linije.

You Might Also Like

0 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe