KNOTTED

July 24, 2017


I hate skirts. I hate wearing them and I hate how they look on me. But I love how flattering they can look on other body figures and I often find myself looking for the "right one". So inspite of sabotaging myself I am pushing myself each year - trying different one and solving this "How to find the right skirt for me?!" puzzle along the way.

At the end, wearing things you feel comfortable and confident in, is the only thing that matters.

This year I decided to try pencil denim skirt.
"The secret when making the appearance of thiner legs is in high heels in tan colored shoes!" I always say to myself when wearing skirts!
Another thing I think is very important when wearing something you dont know weather you are going to freak out during the day beacuse of wearing it, is to always style it with something you love! That way you are making the right balace. So I styled this skirt with this boxy a-symetrical shirt which was my "safety blanket" this time.

SLO:
Resnično ne maram kril. Ne maram jih nositi in ni mi všeč kako v njih izgledam, medtem ko so mi na drugih postavah prekrasna in jih vedno znova občudujem. A namesto, da bi se omejevala in se sabotirala si raje prestavljam svoje meje udobja in vsako leto preizkušam druge kroje, ter tako sproti rešujem uganko "Najti krilo v katerem se bom končno dobro počutila.".


Nakoncu je namreč pomembno le, da nosimo stvari v katerih se počutimo udobno in samozavestno.

Letos sem se odločila preizkusiti ozko jeans krilo.
"Skrivnost, da svoje noge optično podaljšaš je v tem, da poleg obuješ čevlje v kar se da podobni barvi tvoje kože. Če pa so na peto pa jih s tem še optično zožaš!". To je tisto kar si vedno rečem, ko oblečem krilo!
Druga skrivnost, ki pa se je rada poslužujem takrat kadar premikam meje udobja in imam oblečeno nekaj kar mi ni povsem všeč je da zraven vedno skobminiram stvar, v kateri mi je zares udobno. Zato sem tokrat zraven skombinirala tokrat preveliko in asimetrično majico, ki je bila moja varna izbira.

You Might Also Like

4 komentarji

  1. I love your outfit! You're also so pretty by the way.
    https://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I think this skirt looks wonderful on you! Gorgeous photos and I love this look :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe