SHADE OF THE DAY pinkishwhite

May 11, 2014

Cant remember the last time I used Konad on my nails so I decided to break the monotony from dark nails and went for wavey pattern from m69 plate. Still cant decide whether I like it or not but a little difference wont kill me, right? =)

Ne pomnim kdaj sem nazadnje uporabila Konad vzorčke pri ustvarjanju manikure, zato sem se odločila prekiniti monotonost in pričela veselo pacati. Vseeno se ne morem popolnoma odločiti ali mi je všeč ali ne, ampak saj malce spremembe nikoli ne škodi, kajne?! =)

I used two coats of Zoya Purity,  Konad pastel pink, Konad plate m69 and Konad topcoat /
Potrebovala sem dve plasti Zoya Purity, Konad pastel pink, Konad ploščico m69 in Konad nadlak



And if you are thinking about white and pink for this summer, let Chanel be your fashion guide. No need to think pink is only for little girls and barbies. Chanel proved once again what tweed and pearls can do to any outfir and in combination with any color. Pure perfection.

V kolikor se nagibate k pink barvi v kombinaciji z belo za prihajajoče poletje, je Chanel zagotovo lahko vaš modni vzor pri tej in seveda še marsikateri drugi barvni izbiri. Dokaz, da pink ni le za majhne punčke in barbike, temveč v kombinaciji z večnim buklejem in perlami lahko še vedno izgledate ženstveno in popolno. 

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Ti imaš vedno tok hude manikure...wow!

    Teja

    www.soulfishingblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe