SHADE OF THE DAY Blue metal

November 25, 2013

Liking matte shades more and more everyday, I needed to buy this gorgeous H&M nailpolish while my stay in Milan. Perfection:

Ker iz dneva v dan bolj obožujem žametne, mat odtenke, sem med potikanjem po Milanu, s seboj morala odnesti tega H&M lepotca. 

I needed two thin coats, which dried fast due its matte finish /
Potrebovala sem dve tanki plasti, ki sta se zaradi mat finiša posušili zelo hitro.



Yes, blue really is in trend this season and is practically all over the place, regardless the shade of it. My all time fav darker cobalt blue, had to be the one from Valentino collection. Minimalistic elegance combined with white lace just got me and made me crave for it even more. And while blue is a bit trickier for eyes, atrist made it super wearable on the runways for Jason Wu and Thakoon.

Ne glede na odtenek, lahko rečem, da je modra barva letos res preplavila in obnorela modni svet. Pojavljala se je povsod, temno elektičen odtenek, pa je meni segel v srce v Valentinovih kreacijah. Minimalistična eleganca, v kombinaciji z belo čipko je preprosto čudovita in nepozabna.
Kako nosljiv pa je lahko moder očesno makeup, pa so dokazali umetniki ličenja na modnih brveh Jasona Wu-ja in Thakoon-a.


You Might Also Like

2 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe