SHADE OF THE DAY Velvet in glossy frame

August 23, 2013

After wearing Zoya Dovima, two time in a row velvety/mat finish really got me. So this time I decided to do a makeover from a gorgeousglossy bio nail polish Ladylya into a velvety fall goddess:

Mat finiš mi tako prirasel k srcu, po tem, ko sem kar dvakrat zapored na rokah imela Zoya Dovimo, da sem se odločila bio lak Lady lya spremeniti v žamentega lepotca postavljenega v sijoč okvir. Tukaj je rezultat:

I needed two thin coats of LadyLya and one coat of matte topcoat.
Potrebovala sem dve tanki plasti LadyLya in plast mat nadlaka.




Here are some ideas how Tory Burch invisioned fall in reddish purple color, how Richael Zoe models wore lip stain or Gucci models, where they had a gorgeous metallic smokey eye look in this color.

Prilagam kolaž slik, kako Tory Burch vidi letošnjo jesen ovito v te barve, na kakšen način so imeli modeli obarvane ustnice na pisti Richael Zoe in kakšen makeup so ustvarili na modelih, za modno hišo Gucci.

You Might Also Like

0 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe