Slovenian fashion week F/W 2013 #3

April 17, 2013

Last day of fashion week showed us some awesome collections and I am sure we are all quietly anticipating of the next one...

Images are clickable, to see a lot bigger picutre!


Zadnji dan so bile predstavljene krasne kolekcije in verjamem, da se vsi potiho,a že veselimo naslednjega tedna mode.
Klikni na sliko in poglej bolj od blizu!

Almira  Sadar: "Mix and Match"
Name of the collection says it all. Mixing materials, styles, men/woman fashion pieces all gathered in this on gorgeous feminine silhouette, stitched in the waist with skinny belts.
Ime kolekcije pove vse. Prepletanje različnih materialov, stilov, tako moških kot ženskih kosov a še vedno krasno poudarjanje ženske silhuete na njenih bokih, z krasnimi ozkimi pasovi.


 Draž: "Za vsako zgodbo nov začetek"
Draž step out of their comfort zone a few seasons back and they are getting better and better. Love the coats a lot. 
Ko Draž stopil iz svojih okvirjev nekaj časa nazaj so mi vsako sezono bolj všeč. Iz te kolekcije so me najbolj pritegnili krasni plašči.

Krznarstvo Eber: "Freedom"
Following my blog you all know I love leather look pieces but great faux leather are the ones I try to look for. So yes, the collection was big, glorious as all those animals, one alive. Have to admit I watched the collections with cramp in my tummy and would be extremely happy if all those great designs would be made from faux fur.
Če spremljate moj blog, potem vam ni neznanka, da res obožujem videz usnjenega usnja, a se trudim da iščem krasne izdelke iz umetnega usnja. Kolekcija je bila bogata in veličastna, kot tudi vse živali, ki so bile nekoč žive. Priznam, kolekcijo sem gledala s krčem v želodcu in v večje veselje bi mi bilo gledati kolekcijo in te krasne dizajne, če materialni ne bi bili iz prave kože in dlak.



Nelizabeta: "Strumen pozdrav zimi"
Love the coats and the whole military vibe of the collection.
Prekrasni plašči in super kolekcija z vojaško obarvano tematiko.

Joung @ SQUAT: "Multi(p)layer"
A great play with materials, pushing transparency up front. Silhouettes are there to see.
Igra z materiali, ki poriva prosojnost v ospredje. Silhueta je zato da se jo vidi.


Maja Štamol: "Black Gold"
Chiffon, and chantung slik, faux leather, lace black with olive green and fuchsia pink. Scrolling down by blog you can see myself in this collection. Extremely wearable but so wonderful
Šifon, šantung, umetno usnje, čipke črna, olivnomedeninasto zelena, fuksija pink. Pregled po mojem blogu pokaže, da moj stil zajema točno to. Krasna nosljiva kolekcija, ki mi je pisana na kožo.

You Might Also Like

4 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe