Smell of the see ... on my necklace

August 06, 2011

Don't know if everyone is at the seaside or what, couse the lack of comments, but I am here and not going anywhere. =) Unfortunately. Couse of that I had a few quite "depressing" days, but I had to get over it some how ... And instead of lying at the beach and smelling the sea, I went with my mom to the city - shopping, having delicous meal and having a great time. But to be a bit summer inspired, I put on a necklace full of seashells ... Take a look at what I wore. =) 



I know that on all of the pictures I have sunnies on, but click here and see the makeup I was wearing underneeth.



You Might Also Like

15 komentarji

  1. Ne, nismo na morju, vsaj jaz ne :( Sem letos že pokoristila dopust za morje... pa še bi šla.
    Kot vedno.. lušten outfit :) :)

    ReplyDelete
  2. Jaz tudi ne, pridno delam, sedaj ko sem končno spet v službi.

    Zelo lušten outfit, predvsem ogrlica mi je "vau"!

    Brez Bloglovin-a pa jaz ne morem, vse imam gor. Tako mi res nobena objava ne uide.

    ReplyDelete
  3. Moj dopust je tudi že porabljen, trenutno sem med službo, bloganjem in učenjem.

    Super outfit, še posebej torbica :)

    ReplyDelete
  4. Tudi jaz sem zapravljala čez to poletje, namesto da bi obiskala morje :)
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    ReplyDelete
  5. @goga hvala, ma res je smotan če hitro pokuriš dopust, ker so potem vsi zdoma čez poletje ti pa doma visiš.. bv =)
    @andreja čestitke za službo in jap vem kko je z bloglovinom, sem na istem hihi =)
    @minnie tenkju in ssfw, pa sj pravim shopping je res zdravilo za kakršnekoli bolečine. haha =)

    ReplyDelete
  6. Jaz sem doma in mislim na morje :D

    Torbica je ful lušna.

    Mir in ljubezen!

    ReplyDelete
  7. beba sva že dve.. mislm d bom od hudga zjutraj namest ptičkov kar galebe že slišala haha =)

    ReplyDelete
  8. Čestitam za naslovnico v Oni! :)

    ReplyDelete
  9. hihi biba hvala ;) mi veliko pomeni! =)

    ReplyDelete
  10. lepa poletna kombinacija ;) lp, M.

    ReplyDelete
  11. Joj pa si ti na naslovnici one... sem vedela, samo nisem bila 100% prepričana :) Tisti trenutek, ko sem jo prijela v roke sem prav rekla, o ta model pa poznam :) Ful lepa slika! Bravo! Outfit pa itak kot vedno... super :)

    ReplyDelete
  12. In seveda M. hvala tudi tebi =)

    ReplyDelete
  13. Res lepa torbica. Pa seveda čestitke za naslovnico!! :)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe