Bad Girls Black Onyx

July 03, 2011

Zadnje čase sem nosila kar precej živih in udarnih barv, zato sem se za včerajšnje žuranje (outfit lahko pogledaš tukaj) odločila, da bodo nohti preoblečeni v črno. Pozabila sem že, da se res dobro počutim s črnim lakom na rokah, zato sem OPI Black Onyx-a že premaknila v prvo vrsto, kjer hranim lake. Potrebovala sem dve plasti, barva je vranje črna.

Since wearing such bright colors, I decided to paint my nails black for going out yesterday (my outfit can be seen here). I forgot how great I feel with black nails, so I moved OPI Black Onyx in the front row of my nailpolish stash. =) It needs two coats and its amazing black on black:




Kaj pravite? Se tudi ve počutite dobro s črnim lakom?
What do you say? Do you fancy black nailpolish on your nails?

Še fotka včerajšnjega makeupa:
And a pic of my makeup:

I used: Sleek Bad girl pallette, Sleek contour set in light Sleek blush in Pan Tao, paggy sage lipstick

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Uf, kakšne lepe oči! Tak make up ti jih res lepo poudari :)

    ReplyDelete
  2. Tudi meni je crn lak zelo vsec. Primeren tako za poletne dni, kot za zimske radosti. Big like :)

    ReplyDelete
  3. hehe tenkju pa ja čist se strinjam s tabo. =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe